INFLUENCER MARKETING

 

 

Az influencer marketing lényegében a tartalommarketing egy válfaja. Az influencer feladata, hogy lebilincselő módon mutassa be a termékedet a közönségének a saját maga által kreált tartalmon keresztül. Azáltal, hogy Ő mutatja be, segít átugrani a szakadékot a céged és a potenciális célközönséged között. Az influencer az a személy, akit a követői beengednek azon a bizonyos burkon belülre, ahová csak ismerősök léphetnek be.

Az influencer képes arra, hogy vásárlási döntéseket pozitív – vagy épp negatív – irányba befolyásoljon. Az influencer marketing, magyarul véleményvezér-, vagy befolyásoló marketing a marketing egy formája, amelyben a fókuszt a befolyásos emberekre helyezik, a megcélzott piac egésze helyett.

Egyszerűbben fogalmazva az influencer marketing közismert emberek által történő reklámozást jelent. Megveszed, mert biztos vagy benne, hogy az jól működik és király cucc. Megveszed, mert egy számodra szimpatikus személy mondta rá, hogy jó.

Az azonban fontos, hogy nem minden ismert ember számít influencernek. Sőt, nem is alkalmas rá mindenki.